Trots op onze klanttevredenheidsscore
Olemme erittäin ylpeitä tästä tuloksesta, mutta tiedostamme myös, että aina on parantamisen varaa. Rakennamme yhdessä asiakkaidemme kanssa entistäkin parempaa palvelua.
Miksi asiakastyytyväisyystutkimus on tärkeää
Ymmärtääksemme asiakkaitamme entistä paremmin, toteutimme tutkimuksen, jonka avulla keräsimme arvokkaita, dataan perustuvia näkemyksiä. Tämä palaute auttaa meitä tekemään kohdennettuja parannuksia ja nostamaan palvelumme uudelle tasolle.
Asiakkaamme Alankomaissa, Belgiassa, Saksassa ja Ranskassa arvioivat meitä keskeisillä osa-alueilla, kuten valikoima, verkkokauppa, toimitus, palvelu, neuvonta ja kestävä kehitys. Tulokset puhuvat puolestaan: vaikuttavalla NPS-tuloksella (Net Promoter Score) 59 Heuver Banden kuuluu asiakastyytyväisyyden kärkeen. Olemme siitä ylpeitä!
NPS-tuloksemme 59: Mitä se kertoo?
Heuver Bandenilla olemme ylpeitä asiakastyytyväisyystutkimuksemme tuloksista, jotka toteutettiin yhteistyössä Excapin kanssa. Excap, asiakas- ja työntekijäkokemuksen markkinajohtaja, on jo yli 20 vuoden ajan sitoutunut parantamaan asiakas- ja työntekijätyytyväisyyttä.

Tällä tuloksella kuulumme alamme – ja sen ulkopuolisten alojen – parhaiten suoriutuvien yritysten joukkoon.
Tämä tulos osoittaa, että asiakkaamme eivät ole pelkästään tyytyväisiä, vaan suosittelevat meitä myös aktiivisesti. Emme kuitenkaan pidä tätä päätepisteenä. Asiakkaidemme arvokas palaute tarjoaa meille konkreettisia keinoja palvelumme kehittämiseen. Näiden näkemysten avulla jatkamme prosessiemme optimointia, jotta pysymme luotettavana kumppanina myös tulevaisuudessa. Yhdessä jatkamme kasvua ja työskentelemme asiakaskokemuksen vahvistamiseksi.