Ylpeitä asiakastyytyväisyyspisteistämme
Miksi asiakastyytyväisyyskyselyt ovat tärkeitä?
Ymmärtääksemme paremmin asiakkaitamme, teimme kyselyn, joka antoi meille arvokasta tietoa dataan perustuen. Tämä palaute auttaa meitä toteuttamaan tarkkoja parannuksia ja viemään palvelumme vieläkin korkeammalle tasolle.
Asiakkaamme Alankomaissa, Belgiassa, Saksassa ja Ranskassa arvioivat meidät tärkeissä osa-alueissa, kuten tuotevalikoimassa, verkkokaupassa, toimituksessa, palvelussa, neuvonnassa ja kestävyydessä. Tulokset ovat vaikuttavat: NPS-pisteellä 59 Heuver Renkaat on asiakastyytyväisyydessä parhaiden joukossa. Olemme erittäin ylpeitä tästä!
Meidän NPS:ämme 59: Mitä tämä tarkoittaa?
Heuver Renkailla olemme ylpeitä asiakastyytyväisyyskyselymme tuloksista, jotka toteutimme yhteistyössä Excapin kanssa. Excap, asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen markkinajohtaja, on yli 20 vuotta sitoutunut parantamaan asiakkaittensa ja työntekijöidensä tyytyväisyyttä.

NPS-pisteellä 59 olemme eräiden parhaiten arvioitujen yritysten joukossa alallamme ja sen ulkopuolella.
Tämä pistemäärä osoittaa, että asiakkaamme eivät ole vain tyytyväisiä, vaan suosittelevat meitä myös aktiivisesti.
Kuitenkin emme näe tätä loppupisteenä. Asiakkaidemme arvokkaat palautteet antavat meille konkreettisia työkaluja palvelujemme jatkuvaan parantamiseen. Tämän tiedon avulla jatkamme prosessiemme optimointia, jotta voimme olla luotettava kumppani myös tulevaisuudessa. Yhdessä jatkamme kasvua ja vahvistamme asiakaskokemusta.